Geplaatst 6 mei6 mei Populair bericht Vandaag weer een lekker beluisterd, Baken 16 op Radio Mi Amigo en dan de 200ste aflevering uitgezonden op 6 Mei 1977. Heerlijke gezelligheid vanaf de Mi Amigo.Radio Mi Amigo - 6 Mei 1977 1200uur - 1400uur - Baken 16 aflevering 200https://pixeldrain.com/u/v2tdMAA1Veel luisterplezier en groetjesHenk Kruize
Geplaatst 6 mei6 mei Heerlijk om dit weer te beluisteren , alleen wat mij opvalt is dat het de opname is van 6 mei 1977 , hier leest na ongeveer 17 minuten Jan van de Meer het weer en verkeersinfo , maar Jan was volgens mij eind 1976 al weg bij Mi Amigo , daarna gaat de uitzending gewoon verder ????Is dit iemand anders ook opgevallen 😊😉😉3 minuten geleden zei Revenge85:Heerlijk om dit weer te beluisteren , alleen wat mij opvalt is dat het de opname is van 6 mei 1977 , hier leest na ongeveer 17 minuten Jan van de Meer het weer en verkeersinfo , maar Jan was volgens mij eind 1976 al weg bij Mi Amigo , daarna gaat de uitzending gewoon verder ????Is dit iemand anders ook opgevallen 😊😉😉 volgens zat alleen Marc , Hugo en Scheepsmaat Otto als Nederlandstaligen in deze periode aan boord.
Geplaatst 7 mei7 mei Auteur 11 uur geleden zei Revenge85:Heerlijk om dit weer te beluisteren , alleen wat mij opvalt is dat het de opname is van 6 mei 1977 , hier leest na ongeveer 17 minuten Jan van de Meer het weer en verkeersinfo , maar Jan was volgens mij eind 1976 al weg bij Mi Amigo , daarna gaat de uitzending gewoon verder ????Is dit iemand anders ook opgevallenKlopt, beetje vreemd maar omdat ze het 2e uur als "Radio Atlantis" deden vermoed ik dat dit met verdraaide stem van een dan de DJ's fake is, Kan er langs zitten hoor maar ik heb even op Radiopedia gekeken en daar staan de boordperiodes van Jan van der Meer als volgt:= 17 Januari 1976 tot ???= 20 Mei 1976 - 24 Juni 1976= 25 Augustus 1976 - 11 September 1976 (toen de ankerketting brak)=21 Oktober 1976 - 2 December 1976 Verder meen ik me te herinneren dat Jan ook nog een boete voor zijn aanwezigheid op de Mi Amigo had gekregen en hij dus beslist niet meer naar boord zou gaan. Daarom vermoed ik dat het "fake" is.Henk Kruize
Geplaatst 7 mei7 mei 7 uur geleden zei Henk-Anna Loog:Klopt, beetje vreemd maar omdat ze het 2e uur als "Radio Atlantis" deden vermoed ik dat dit met verdraaide stem van een dan de DJ's fake is, Kan er langs zitten hoor maar ik heb even op Radiopedia gekeken en daar staan de boordperiodes van Jan van der Meer als volgt:= 17 Januari 1976 tot ???= 20 Mei 1976 - 24 Juni 1976= 25 Augustus 1976 - 11 September 1976 (toen de ankerketting brak)=21 Oktober 1976 - 2 December 1976Verder meen ik me te herinneren dat Jan ook nog een boete voor zijn aanwezigheid op de Mi Amigo had gekregen en hij dus beslist niet meer naar boord zou gaan. Daarom vermoed ik dat het "fake" is.Henk KruizeMarc Jacobs gebruikte waarschijnlijk een opname uit 1976 van Jan van der Meer het uur Atlantis was juist in de week dat Dreamexpress van Adriaan van Landschoot naar het Eurovisiesongfestival ging. Op 22 mei 77 om 3u was Atlantis opnieuw te horen met een testuitzending vanaf een fort voor de Brits kust, dat zou starten op 7 juni 77. Dat was opnieuw Marc Jacobs die een grap uithaalde op 192.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.