Geplaatst 14 mei14 mei Populair bericht Op 22 November 1971 brak de ankerketting van de Mebo-2 en raakte het schip op drift, gelukkig liep het nog allemaal goed af. Ik deel met jullie een leuk programma van Paul May toen er een werkschip langszij de Mebo-2 lag en men een nieuwe ankerketting installeerde. Paul maakt hier regelmatig melding van in zijn show. Erg leuk!RNI - 24 November 1971 - Paul May - (volgens mijn gegevens) 22:43-23:43pixeldrain06 711124 2243-2343 PaulMay.mp3This file has been shared with you on pixeldrainGroetHenk Kruize
Geplaatst 16 mei16 mei Paul vond ik een prima dj.Als ik vrij was luisterde ik meestal naar RNi. Althans de live programma's.
Geplaatst 16 mei16 mei Auteur 3 uur geleden zei Juul:Paul vond ik een prima dj.In de jaren 80 was Paul May ook te horen op Laser als Paul Dean. Helaas is hij vorig jaar op 74 jarige leeftijd overleden.GroetHenk
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.