Geplaatst 2 juni2 jun Zijn de draagbare radio's van heden ten dage nog te vergelijken met vroeger?Nee, dat zeker niet als je de moderne radio vergelijkt met die uit de jaren 70.Het groot signaal gedrag van de huidige radio is vele malen beter (lees groter) dan die uit de jaren 70.Wilde je dat toen die tijd ook hebben, dan moest je een flinke duit er voor neerleggen.Nee deze radio, de XDATA D-608, voor rond de 40 euro koop je deze bij Ali expres en krijg je hem ook nog thuis bezorgd.Ik was zeer aangenaam verrast over het geluid, dat klinkt zo als je uit de jaren 70 gewent was, maar kijk eens naar deze kleine speaker.Heel knap dat er zo een geluid uit komt.En het ontvangt midden, kortegolf en de FM omroep band.In het filmpje hoor je een zender op de middengolf, 10 meter van de antenne af.Theo
Geplaatst 2 juni2 jun Zier er mooi uit Theo.Ik heb nog even gezocht. Alleen op batterijen?Maar Ali, ik heb nog nooit zoiets gedaan. Hoe gaat dat? En invoerrechten e.d.?
Geplaatst 2 juni2 jun Auteur Nee je betaald inc de BTW Juul, tenzij het er uitdrukkelijk bij staat dat dit niet zo is.Maar ik heb dit nog niet mee gemaakt dat er extra betaald moest worden.Ja het is alleen op een accu en die gaat erg lang mee.Theo
Geplaatst 3 juni3 jun Auteur De accu kan laden via de slinger of de zonnecel boven op de radio en met een USB C lader.Hij gaat tot 1620 in de 9 kHz raster en tot 1720 in de 10 kHz rasterTheo
Geplaatst 18 juni18 jun Op maandag bij Ali besteld, zaterdag met de fietskoerier afgeleverd. De meeste kleine portables klinken behoorlijk schel en daar kan ik niet zo goed tegen. Dat is bij deze niet het geval. Inderdaad is het geluid, als je kijkt naar de grote, zeer goed. Ik heb daarom ooit een Tescun PL-880 gekocht waar ook zo'n mooi geluid uitkomt.Ontvangst is prima op alle banden. In de bijlage zit de (Engelse) handleiding. D-608WB_English.pdf
Geplaatst 3 oktober3 okt Via via kwam ik op jullie trefpunt. Heel leuk om te volgen.Over die radio, XDATA D-608, heeft die ern koptelefoon uitgang?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.