Geplaatst 16 juli16 jul Hallo beste Radiotrefpunt leden,Ik ben nu al enige tijd lid en heb hier al veel prachtige radioherinneringen uit mijn jeugd gevonden. Iedereen hartelijk dank hiervoor!Nu wil ik ook graag historische radio-uitzendingen plaatsen, maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen.Zou iemand mij dit kunnen uitleggen alsjeblieft?Ik zie namelijk "Geaccepteerde bestandstypen: jpg, jpeg, gif, png, pdf, jpe" staan en dat zijn natuurlijk geen geluidsbestanden.Alvast hartelijk dank voor de hulp!Hartelijke groet,Ron
Geplaatst 16 juli16 jul Grote bestanden "uploaden" via "file-sharers", RonSanJoy.Dit forum gebruikt voor het merendeel pixeldrain.com Moet je je wel eerst effe registreren. Dan je geluidsbestand (vaak mp3) ''uploaden'' en de pixeldrain-linkkopieren (copy) en plakken (paste) in je ''discussie''.Er bestaan ook andere gratis ''file-sharers''.Heb je de radio-uitzendingen al in mp3-formaat, RonSanJoy?Omni ;)
Geplaatst 16 juli16 jul Auteur 1 uur geleden zei Omnivoor:Grote bestanden "uploaden" via "file-sharers", RonSanJoy.Dit forum gebruikt voor het merendeel pixeldrain.comMoet je je wel eerst effe registreren. Dan je geluidsbestand (vaak mp3) ''uploaden'' en de pixeldrain-linkkopieren (copy) en plakken (paste) in je ''discussie''.Er bestaan ook andere gratis ''file-sharers''.Heb je de radio-uitzendingen al in mp3-formaat, RonSanJoy?Omni ;)Top! Dankjewel Omni! Dan ga ik me daar eens in verdiepen. Mijn bestanden zijn inderdaad allemaal in mp3 formaat.Nogmaals dank!Hartelijke groet,Ron
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.