Geplaatst 29 juli29 jul Populair bericht Vandaag is het precies 58 jaar geleden dat Hans Hogendoorn deze opname maakte.Radio London 29-07-1967 10:47-12:56 Pete Drummond, Lee Peters, Ed Stewart, Ian Damon on the News
Geplaatst 29 juli29 jul Auteur Dank je, Trefpuntmuts (grappig gekozen forumnaam 😄).Ik merkte net dat de opname 5% te langzaam liep. Ik heb dat gecorrigeerd en die versie op MF gezet, met dezelfde link.
Geplaatst 29 juli29 jul Prachtig en....geen spoor van het fluitje dat we in Groningen op Big L hadden. Dum Dum 1 van mijn favorieten.Lee Peters presenteerde een sponsor halfuurtje voor Juice Fruit chewing gum. Paste niet helemaal in het Big L geheel, maar leverde natuurlijk goed geld op net als dat dagelijkse halfuurtje om 19.00 < of was het 18.30> the Wooooorld tomorrow met oerconservatief Garner Ted Armstrong. Dagelijks half uur, leverde maandelijks meer op dan de kosten voor de maritieme bemanning maandelijks op de Galaxy. De zeelieden op de zendschepen verhoogden de vaste kosten per maand zeer fors, de fortbased stations hadden die kosten niet en ook geen kosten zoals aanschaf zeewaardig schip.Opname met dank aan Hans en Ben.Paul de Haan. 29 juli29 jul bewerkt door Marinebroadcasters
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.