Geplaatst 15 augustus15 aug Heb lang gezocht, maar kan het niet vinden.Wie kan mij helpen aan de titel en uitvoerenden van de (achtergrond)muziek gedraaid aan het begin van het RNI-programma Buitengaats (jaren 70) na het nieuws van 16 uur. Muziek waarbij de dj bij zijn inleiding normaliter 'overheen' praat. Het is een instrumentaal nummer.Alvast dank!
Geplaatst 15 augustus15 aug 7 minuten geleden zei Rakkerten:Heb lang gezocht, maar kan het niet vinden.Wie kan mij helpen aan de titel en uitvoerenden van de (achtergrond)muziek gedraaid aan het begin van het RNI-programma Buitengaats (jaren 70) na het nieuws van 16 uur.Muziek waarbij de dj bij zijn inleiding normaliter 'overheen' praat. Het is een instrumentaal nummer.Alvast dank!Dat is 'Guess What?' van Phil Woods. Onder andere te vinden op Spotify. Was overigens niet van het programma Buitengaats, maar van Driemaster, met onder meer Leo van der Goot en Hans ten Hooge.Ik gebruik het nummer deze zomer wekelijks na de openingsplaat aan het begin van mijn extra zomerprogramma op lokale omroep BO (Bollenstreek Omroep): https://www.bollenstreekomroep.nl/leven-in-de-brouwerij-archief/Piet.
Geplaatst 15 augustus15 aug Auteur Piet, geweldig bedankt voor je snelle reactie en info.Stom van mij dat ik bij het verkeerde programma zat te zoeken.Logisch dus dat het mij niet lukte.Mooi nummer en heb goede herinneringen aan die tijd.Succes met je programma!Martin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.