Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio 192 23-12-2001 11:00-12:00 Rene van den Abeelen en Veronica Technici - De Techniek Staat Voor Niets (II)

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Dit komt van een cassette, die ik van Henk Roos heb gekregen.

Radio 192 23-12-2001 11:00-12:00 Rene van den Abeelen en Veronica Technici - De Techniek Staat Voor Niets (II)

René spreekt met Ruud Westbroek, Dick Bol, Jurg van Beem, Adse Veenstra, Juul Geleick en Ad Bouman.

Uit de woorden van Ad in de introductie begrijp ik dat er ook een deel 1 is van dit programma. Dat heb ik helaas niet.

Geplaatst
  • Auteur

Hallo Theo, de file is inmiddels 10 keer gedownload en zelf kan ik geen probleem ontdekken. Nog een keer proberen, helpt dat?

Geplaatst
  • Populair bericht
18 uur geleden zei Ben:

Uit de woorden van Ad in de introductie begrijp ik dat er ook een deel 1 is van dit programma. Dat heb ik helaas niet.

Dankjewel Ben voor dit tweede uur. Ik had het nog niet.

ik heb het eerste uur in het archief zitten. Geen idee wie/wat de bron is?

192-20011223-1000-1100-RenéVanDenAbeelen&VeronicaTechnici-DeTechniekStaatVoorNiets
https://www.mediafire.com/file_premium/ybmoax2i8amdpxw/

groet, Hans

Geplaatst

In deel 2 zit iets na 7 min 30 sec een opmerking waarvan ik denk dat het vraagt om een reactie van een voormalig boordmedewerker De opmerking van één van de landtechnici luidt: "Er ging meer drank naar boord dan voedsel". Dat is niet nogal een opmerking.

Paul de Haan.

Geplaatst

Is inmiddels op de FB pagina van het Veronica schip Norderney met klem en niet mis te verstane woorden tegengesproken door boord technicus Jaap Borst. Ook Bart v Leeuwen kon zich in deze opmerking niet vinden. Gelukkig dat er nog mensen zijn die er toen bij waren, velen zijn al overleden. Nabestaanden die zeker ook hier lezen en op de Norderney FB pagina en dat interview downloaden zullen zich gekrenkt voelen bij zo'n opmerking.

Paul de Haan.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.