Geplaatst 29 augustus29 aug Populair bericht Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette.KHOW (AM Stereo) 05-09-1986 10:17-11:03 Tom Kelley (met storing)Colorado Springs 05-09-1986 KHOW en 06-09-1986 KLZ KLSC KKRENormaal gesproken probeer ik opnamen zoveel mogelijk "schoon" te maken", in dit geval heb ik dat niet gedaan, teneinde de ontvangstkwaliteit intact te laten. Voor de liefhebbers!
Geplaatst 29 augustus29 aug Ja dat is erg fijn dat je dat doet Ben, sommige opnamen zijn een herkenning van de problemen om het geluid goed te krijgen en vooral te houdenIk had de verhalen wel gehoord over deze vervormingen waar ze toen die tijd lang naar hebben gezocht, waar en waardoor deze kwamen.En voor mij waren deze bevindingen een goede basis om te beginnen, er was en is niet iemand die je even kunt spreken en om raad kunt vragen.Maar vooral in het begin liep ik dus ook tegen deze zo af en toe vervormingen aan.Als je nu bij mij vervorming hoort, dan zit het in de plaat 😀omdat deze grijs gedraaid is.Theo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.