Geplaatst 27 september27 sep Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Emile Grivel.Radio Mi Amigo 259 25-12-1974 13:00-15:58 Joop Verhoof en Frans van der Drift KerstprogrammaIk zag afgelopen week alweer kerstspullen in de schappen liggen en toen dacht ik dan kan deze opname nu ook wel ๐ ๐
Geplaatst 27 september27 sep Populair bericht 3 uur geleden zei Ben:Ik zag afgelopen week alweer kerstspullen in de schappen liggen en toen dacht ik dan kan deze opname nu ook welEn dan vul ik 'm aan met Mike Moorkens en Peter van DamRadio Mi Amigo - 25 December 1974 - 10:06-11:41 - Mike Moorkens-Peter van Dam (bron: Oldies45)https://pixeldrain.com/u/CcWtUARSGroetjesHo ho Henk 27 september27 sep bewerkt door Henk-Anna Loog
Geplaatst 27 september27 sep Populair bericht Dan is hier ook de rest van deze dag:Mi Amigo 25-12-1974
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.