Geplaatst 5 oktober5 okt Populair bericht Deze (mogelijk reeds bekende) opname is afkomstig uit het archief van Emile Grivel.Veronica 26-08-1974 19:55-20:24 Lex Harding ABTTEn dit is de laatste opname uit het R2R tape archief van Emile, die ik hier op 't forum deel. Met dank aan Emile, die de opnamen indertijd allemaal gemaakt heeft en aan ons beschikbaar heeft gesteld. En met dank aan Douwe, die het bericht op (ik dacht) Facebook zag, dat Emile een ander tehuis voor de banden zocht en ze vervolgens bij Emile heeft opgehaald en bij mij afgeleverd.Maar hiermee stopt het delen van opnamen van Emile niet. Ik ga de komende tijd opnamen delen, die Emile in de VS heeft gemaakt, zie het "Overige landen" gedeelte van dit forum.
Geplaatst 8 oktober8 okt Zeer bedankt voor het delen van de opnamen Ben. Zeer gewaardeerd!groet, Hans 8 oktober8 okt bewerkt door Hans Hendriks
Geplaatst 8 oktober8 okt Het leuke aan deze ABTT is dat ie niet het Veronica studiogebouw is opgenomen maar in de tuin van de Utrechtseweg 16, en wat het nog leuker maakt is dat studio apparatuur die gebruikt werd voor die opname nog uit de Zeedijk studio afkomstig is.. O.a. het zelfbouw mengpaneel uit een van de Zeedijk studio's, de Telefunken M24 recorders en Garrard 301 draaitafels.... ze stonden gewoon in de tuin....GroetHenk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.