Geplaatst 27 oktober27 okt Populair bericht Mijn buurman gaat verhuizen. Hij heeft een enorme "icova" bak voor zijn garage geregeld voor een grote schoonmaak. Ik vroeg of het goed was om een grote lege doos van mijn nieuwe TV erin te doen. "Is goed hoor", zei hij. Als een rechtgeaard snuffelaar viel mijn oog op voorbespeelde cassettes...."opgenomen van de radio lang geleden", zei hij...iets van 300 had hij er, waarvan ik er gelukkig een hoop van heb terug gevonden..geen idee wat er op staat...geen index..sommigen wel wat nummers waaronder 1979 nummers, dus we gaan een eind terug...ik ga aan de slag, beste mensen...!
Geplaatst 27 oktober27 okt Succes en veel plezier ermee gewenst, Omni. Het leukste van zo'n verzameling vind ik "de ontdekkingstocht". Uitvinden wat er allemaal op die cassettes staat. Erg leuk!!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.