Geplaatst 6 november6 nov Populair bericht Gisteren kreeg ik de vraag of ik misschien een opname van TROS Paradise had.In Maart 2007 was ik op vakantie op Curacao. Ik had de radio meegenomen en ging kijken wat er daar zoal te horen was. Ik luisterde naar Dolfijn FM, met Erwin van de Bliek en stemde ook af op TROS Paradise. Ik was wat verbaasd daar een stem te horen, die ik herkende. Ik herkende die stem van een aantal commercials, die we bij de lokale omroep hier in ons dorp uitzonden. Die stem bleek van Eddy Willemsen te zijn, die hier in het dorp gewoond had. Ze deden een telefoonspelletje en met dat telefoonnummer heb ik toen gebeld, het telefoonspelletje een beetje verstorend ... Een aantal dagen later ben ik in de studio op bezoek geweest (met echtgenote) en tegelijkertijd liep in ons vakantieverblijf een opname apparaat mee.En dat is deze opname:TROS Paradise 21-03-2007 16:47-19:11 Eddy en RubenHier zie je Eddy en Ruben aan het werk die middag:Ergens tijdens deze opname ben ik ook nog te horen.
Geplaatst 6 november6 nov Super Ben! Dank voor het delen. Toch fijn dat je nog iets uit die periode hebt bewaard.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.