Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Gisteren kreeg ik de vraag of ik misschien een opname van TROS Paradise had.

In Maart 2007 was ik op vakantie op Curacao. Ik had de radio meegenomen en ging kijken wat er daar zoal te horen was. Ik luisterde naar Dolfijn FM, met Erwin van de Bliek en stemde ook af op TROS Paradise. Ik was wat verbaasd daar een stem te horen, die ik herkende. Ik herkende die stem van een aantal commercials, die we bij de lokale omroep hier in ons dorp uitzonden. Die stem bleek van Eddy Willemsen te zijn, die hier in het dorp gewoond had. Ze deden een telefoonspelletje en met dat telefoonnummer heb ik toen gebeld, het telefoonspelletje een beetje verstorend ... Een aantal dagen later ben ik in de studio op bezoek geweest (met echtgenote) en tegelijkertijd liep in ons vakantieverblijf een opname apparaat mee.

En dat is deze opname:

TROS Paradise 21-03-2007 16:47-19:11 Eddy en Ruben

Hier zie je Eddy en Ruben aan het werk die middag:

DSCN5420.jpg

Ergens tijdens deze opname ben ik ook nog te horen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.