Geplaatst 7 november7 nov Populair bericht De afgelopen dagen ben ik bezig geweest om CDs, met radioprogramma's, die ik bij de LOS deed, te rippen en op HD te zetten. Ik besteedde toen best wel veel tijd aan het voorbereiden van een programma, bij mij was het niet zo van ik ga wel zitten en zie wel. Ik had dat wel eerder geprobeerd, maar daar was ik niet tevreden over. Om te beginnen maakte ik een playlist en dat zag er zo uit voor de opname, die ik hieronder deel:Daarnaast stelde ik in microsoft word een "praatdocument" samen, met allerlei informatie over platen en artiesten. Ik deed dat per programma. Een voorbeeld daarvan zit in de download hieronder. Ik nam elk programma op, brandde het op CD en beluisterde het dan in de auto. Hoewel ik 't verschrikkelijk vond om mezelf te horen, bleef ik dat doen om te kijken waar ik kon verbeteren.Hierbij het programma en het "praatdocument":LOS Radio - LosGoud 11-11-2002 20:00-21:00 Ben Meijering
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.