Geplaatst 7 november7 nov Populair bericht Ook een leuke, een studioband, met Dennis King. De gegevens die ik van deze opname heb is dat de datum 6 Maart1974 is en de uitzendtijd 1900 zou zijn, of de tape ook uitgezonden is of alleen als nood achter de hand werd gehouden zou ik niet weten.Digitale bron: 2005 Oldies45Caroline - 6 Maart 1974 - 1900-1955 uur - Dennis King - Studiotapepixeldrain10 740306 1900-1955 DennisKing studio.mp3This file has been shared with you on pixeldrainGroetjesHenk Kruize
Geplaatst 14 november14 nov Mooie opname Henk. Dennis wil de indruk wekken dat het live is. "We had a swim today". Bedankt!De datum kan echter niet kloppen want 6 maart 1974 was een woensdag en Dennis spreekt over vrijdag. 14 november14 nov bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 14 november14 nov 6 maart 1973 vermoed ik. Caroline was toen met NL talige uitzendingen te beluisteren, King was in die tijd aan boord.2 minuten geleden zei Marinebroadcasters:6 maart 1973 vermoed ik. Caroline was toen met NL talige uitzendingen te beluisteren, King was in die tijd aan boord.NBEven kort beluisterd, is gezien de KTell reclame toch wel 74.
Geplaatst 15 november15 nov Ik vermoed dat dit toch een nep-opname is.Dennis King was alleen in 1973 als DJ te beluisteren op Caroline.Verder hoor ik hier ook nog een reclamespot voor Suzy wafels voorbij komen..Dat heeft meer met Mi Amigo te maken.In de beginperiode van 1974 was Mi Amigo tot 21 uur te horen met van 19 tot 21 uur de Internationale Service live vanaf boord.En daar maakte Dennis King geen deel van uit.
Geplaatst 21 november21 nov Op 15-11-2025 om 11:56 zei Gerard van den Ende:Ik vermoed dat dit toch een nep-opname is.Dennis King was alleen in 1973 als DJ te beluisteren op Caroline.Verder hoor ik hier ook nog een reclamespot voor Suzy wafels voorbij komen..Dat heeft meer met Mi Amigo te maken.In de beginperiode van 1974 was Mi Amigo tot 21 uur te horen met van 19 tot 21 uur de Internationale Service live vanaf boord.En daar maakte Dennis King geen deel van uit.I agree with Gerard.I don't believe this programme was ever broadcast.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.