Geplaatst 16 november16 nov Populair bericht Dit is een opname op R2R tape uit de collectie van Hans Hogendoorn.RNI 11-03-1973 11:00-12:00 10-de en laatste Abominabele Top 2000 (voorloper Dikvoormekaarshow)Vincent heeft al eerder een andere opname van dit programma beluisterd en beschreven. Omdat de tijden in die beschrijving afwijken van de tijden in deze opname heb ik die weggelaten. Dit hoor je achtereenvolgens in deze opname:Aankondiging van de 10e aflevering van de Abominabele Top 2000 (tevens de laatste). Kevin Ayers - Oh! Wot A Dream (Van Duin praat door de opname heen). André van Duin klaagt dat het niet zijn keus was en dat hij liever Elvis had gehad. Elvis Presley - Burning loveReclame : Bootalarm. Jachthavens van Arie de Boom. Cursus geluiden voor uw hobby met Ono Gram. Reclame: Stimorol chewinggum. (pletterplaat): Maria Nachtegaal. Reclame: Mobil. C.J. Verheij, van beroep kilometerteller. Dizzy Man's Band - Jumbo. Reclame: Drum. De verborgen microfoon: deze week opgesteld in de slaapkamer van een pas getrouwd echtpaar tijdens de huwelijksnacht. Earth & Fire - Maybe tomorrow, maybe tonight. Reclame: Uitgeverij Stronghelt: boeken zonder letters. Reclame: Golden American tabak. Hobbykwartier met Dik Voormekaar. Nieuwe manier om een fles te openen. Donna Hightower - If you hold my hand. Conference: Snip & Snap. Reclame: Recreatiecentrum Het Lingebos, Tiel. Daisy Dynamite - Botch-a-me. Interview van de week: De heer Buskruit, verzamelaar van bushalte's. Vraag van vorige keer (een van de vorige uitzendingen ) Waarom heb je me laten staan?. Nieuwe opgave: Daar wordt aan de deur geklopt, wie zou dat zijn? Reclame: Peter Stuyvesant. The Osmonds - Crazy Horses. Afkondiging. André van Duin. André van Duin leest het nieuws.Hans Molenaar leest het nieuws.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.