Geplaatst 19 november19 nov Hallo allemaal,Ben op zoek naar programma’s van Edvard Niessing,ten tijde van Radio 192.Wie heeft er programma’s en wil deze hier delen?Groetjes,Anky
Geplaatst 19 november19 nov Anky, heb je de zoekfunctie op dit forum al 's geprobeerd? Als ik op m'n eigen postings zoek krijg ik al 44 hits. Of heb je die allemaal al gedownload?https://www.radiotrefpunt.nl/search/?&q=Edvard%20Niessing&quick=1&author=Ben&search_and_or=or&sortby=relevancyDe zoekfunctie zit rechtsboven in beeld met een vergrootglaasje en daarnaast het woord "zoeken". Als je daar (waar zoeken staat) Edvard Niessing invult krijg je alle vermeldingen hier op 't forum.Succes gewenst met je zoektocht!
Geplaatst 19 november19 nov Auteur Hallo Ben,Bedankt voor het zoeken.Is een goede tip van je.De zoekfunctie heb ik nog niet geprobeerd,maar ga ik zeker doen.Groetjes,Anky
Geplaatst 20 november20 nov Edvard is nog steeds actief. Hij leest nog 1 keer per week het nieuws bij stations als RadioNL. Verder maakt hij nog steeds 1 keer per week op zondag een programma op MeerRadio (De zilveren golf).
Geplaatst 20 november20 nov Kijkt u even mee:Op 25-9-2025 om 17:58 zei Anky:Hallo allemaal,Weet niet of ik hier goed zit.Ben op zoek naar programma’s van Radio Noordzee Nationaal.Wie van de forumleden heeft deze, en wil ze op dit forum delen?Alvast bedankt.Groetjes,AnkyOp 15-9-2025 om 18:09 zei Anky:Hallo allemaal,Ben op zoek naar opnames van Cable One.Zijn er mensen die deze opnames hierop dit forum willen delen?Alvast bedankt.Groetjes,AnkyOp 6-9-2025 om 23:10 zei Anky:Hallo allemaal,Ben op zoek naar programma’s van Marc van Amstel.Met name uit zijn RNI tijd.Wie kan mij hieraan helpen?Groetjes,AnkyOp 5-9-2025 om 00:20 zei Anky:Hallo allemaal,Klopt het dat er een platenlabel, genaand Jumbo,lp’s uitbracht met opnames van zeezenders.Klopt dit?Wil iemand die deze opnames heeft deze delen op dit forum?Groetjes,AnkyOp 29-6-2025 om 00:22 zei Anky:Hallo allemaal,Ben op zoek naar programma’s van Tony Berk.Zijn uitgezonden via RNI.Ik meen dat het programma Berk in uitvoering heette.Voor zover ik weet zat er ook het spel Prijsbewust in.Alvast bedankt.Groetjes,AnkyOp 27-5-2025 om 19:54 zei Anky:Hallo allemaal,Wie heeft opnames van Superclean Dreammachine met Ad Visser?Alvast bedankt.Groetjes Anky.Op 26-5-2025 om 17:32 zei Anky:Hallo,Wie o wie kan mij helpen aan de Duitstalige uitzendingen van RNI?Alvast bedankt.Groetjes,AnkyOp 16-5-2025 om 17:24 zei Anky:Hallo,Ben op zoek naar opnames van dezeezender Capital Radio.Wie kan mij hieraan helpen.Alvast bedankt.Groetjes,AnkyZoek het uit. 20 november20 nov bewerkt door Samba-boy
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.