Geplaatst 26 november26 nov Populair bericht De LOS hier in 't dorp organiseerde indertijd elk jaar een Marathon, 42 uur Non-stop radio. Alle medewerkers vulden dan één of meerdere uren. Ik was de samensteller en mede-presentator van de Top 42 Allertijden en vaak had ik nog wel één of twee andere uurtjes in de programmering. Zo ook tijdens de marathon in 2003. Op zaterdagmorgen kreeg ik het tijdslot van 9-10. En dat werd een uurtjes Beatles, beginnend met My Bonnie en eindigend met Let it be en verder gevuld met Beatles jingles en Instrumentale Beatles nummers, die velen van ons kennen van promo's, docu's, etc.LosGoud 04-10-2003 09:00-10:00 Ben Meijering - The Beatles
Geplaatst 27 november27 nov Leuk Ben Zit nu net hier de Beatles Story terug te luisteren en waar nodig programma,s te vervangen met een die ik had staan van Hans.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.