Geplaatst 1 uur geleden1 u. Al heel lang ben ik op zoek naar een originele ansichtkaart van Jacky Nordsee. Op 't internet had ik al wel wat kleine scans van die kaart gevonden, maar een goede scan (of originele kaart) had ik nog niet kunnen vinden.Mede forumlid Helmut is zo vriendelijk geweest om mij een Kerstpakket te sturen met spullen uit zijn eigen verzameling. Voor mij als verzamelaar allemaal prachtige spullen zoals foto's, ansichtkaarten, buttons, pennen, documentjes, etc/ De komende tijd ga ik zoveel mogelijk inscannen en toevoegen aan het album van Helmut op Flickr. Maar één ansichtkaart heb ik net ingescand en wat ben ik daar blij mee. Dat is die, door mij al gedurende lange tijd, gezochte kaart van Jacky Nordsee. Dit is 'm:Met de hartelijk dank aan Helmut voor dat ontzettend leuke Kerstpakket en vooral ook deze ansichtkaart! 1 uur geleden1 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Mooi ben bekend plaatje voor mij maar dat het een aanzichtkaart was wist ik weer niet
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.