Geplaatst 15 januari15 jan Populair bericht Uit het archief van Herman Dales, vers van de recorder: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-R2-20010115-0900-1000-DanielDekker-GoudenUren-53min Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-R2-20010115-1000-1100-DanielDekker-GoudenUren-42min Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-R2-20010115-1100-1200-DanielDekker-GoudenUren-55minKan iemand de juiste uitzenddatum achterhalen? -> opgelost
Geplaatst 15 januari15 jan Aa-ie zegt er dit van mbt reklame eind laatste uur (uur 3):"The mention of "48 gulden" for a Siemens C35i at Primafoon likely refers to a specific promotional price in the Netherlands around the year 2000 or 2001, when the phone was released and the Dutch guilder was still in circulation". Ook wordt "4 februari" genoemd in diezelfde reklame.
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Omnivoor, daar heb ik geen AI voor nodig 🙂 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren aangekondigd in 2000.Belangrijker is:Net na 13:20 noemt de DJ de datum: maandag 15 januari 2001.Dit in het uur van 9 tot 10.Rink 3 uur geleden3 u. bewerkt door Rink Hof
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Dank je Rink, staat genoteerd. Deze set is afkomstig van dezelfde MD en mag je ervan uitgaan dat alles van dezelfde dag is. Door de lengte op 1 MD is de opname wel in mono.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. En zo zag de studio er in 2001 uit met Daniel of te wel Henk. Wij noemden dat TROS studio 3. We hadden er nl. 3 op de radio boven verdieping. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 1 uur geleden1 u. In 2003 net toen ik "afzwaaide" bij de TROS na bijna 30 jaar kreeg de studio een update. De Sonifex eruit en hup de Minidisc erin. Zo zag het er op 28 okt. 2003 uit.
Geplaatst 54 minuten geleden54 min. Even terug naar het begin. Naar 1991, de studio was net in gebruik genomen. Het bouwen duurde wat langer omdat er door het NOB een zgn. 'doos in doos" constructie bedacht was. Omdat we vlak naast de spoorlijn Bussum - Hilversum zaten. Leuk om de MAC SE te zien. We hadden er zo'n 100 ! 53 minuten geleden53 min. bewerkt door Juul
Geplaatst 48 minuten geleden48 min. We hadden 3 studio's, de grootste was studio 1. Was niet "self operating". Ik maakte samen met Andre van Duin een lunch programma op ik dacht radio 2. En onze vaste technicus was Herman Dales. Hier zijn wij te bewonderen in juni 1990.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.