February 11Feb 11 Popular Post This is the hidden content, please Sign In or Sign Up NOS-R3-19840217-1800-1900-FritsSpits-DeAvondspits <- aangepastKan iemand de juiste uitzenddatum achterhalen? -> Opgelost
February 11Feb 11 Ik zet voorzichtig in op 21 februari 1984 maar ik zoek nog even verder.edit: 17 februari 1984 lijkt nog een grotere kanshebberedit 2: vond deze nog en daar staat ook 17 februari bij Edited February 11Feb 11 by Ferret Spike
February 11Feb 11 Daar kan ik het mee eens zijn met Ferret.De opname is van vrijdag 17 februari 1984.Op het einde van de nieuwsuitzending hoor je de voetbalafgelastingen voor morgen (=zaterdag) en zondag.Het weerbericht laat flink winterweer horen en dat klopt eveneens.En de release van de eerste LP van Henny Vrienten was inderdaad in februari 1984.Overigens loopt de opname tot 47 min 17 sec.Daarna volgen verschillen andere fragmenten, waaronder een interview met Henny Vrienten. die zullen wel van een andere datum zijn.