Geplaatst Vrijdag om 17:08 2 d. Hallo forumleden ...ik ben op zoek naar deze top40, 1974-06-29 hier schijnt nl een mix in voor te komen van andre v duin-ivan heylen de tamme boerenzoon . Er werdt bij de buren ook om gevraagd ik ben gewoon benieuwd naar die mix als een groot andre v duin fan. gr jan V
Geplaatst Gisteren om 10:351 d. Helaas Jan van die zaterdag heb ik hier geen opname staan van de top 40 helaas
Geplaatst 10 uur geleden10 u. Ik heb van deze dag een aantal programma's, van de top 40 helaas alleen wat fragmenten, bij deze Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne Zondag,Wim
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Op 13-2-2026 om 18:08 zei jan V:Hallo forumleden ...ik ben op zoek naar deze top40, 1974-06-29 hier schijnt nl een mix in voor te komen van andre v duin-ivan heylen de tamme boerenzoon . Er werdt bij de buren ook om gevraagd ik ben gewoon benieuwd naar die mix als een groot andre v duin fan. gr jan VHier herinner ik me dat ik een dergelijke mix tussen mijn opnames heb tegengekomen de laatste jaren, maar ik vind geen opname terug van 29 juni, dus ik vermoed dat deze mix meer dan één keer werd uitgezonden.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.