Geplaatst 1 uur geleden1 u. Een avondje Radio Caroline met Brain Anderson, Mike Hagler en Mickey Mercer, uitgezonden op de avond van 19 Juli 1974. Dat was op een Vrijdagavond want de dag erna maakte ik, op zaterdagmiddag, een trip naar de zendschepen Norderney, Mebo-II en Mi Amigo en het R.E.M. eiland. Georganiseerd door de Free Radio Campaign Holland (= Hans Verbaan). Nu al weer 52 jaar gelden......... dat deed ik samen met een toenmalige "radio freak" uit Ridderkerk, en dat was Dick Ouwerkerk. Ik heb na eind 1975 nooit meer iets van hem gehoord en dus vraag ik me af.... Dickie, jongen, wat is er van je geworden???????Luister lekker mee, de digitale bron komt van de "buren" in 2003 en bij mij van CD-R "Caroline jaren 70 disc RW tracks 7 t/m 11"Radio Caroline - 19 Juli 1974 - 20-21 uur - Brain Anderson Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Caroline - 19 Juli 1974 - 21-22 uur - Brain Anderson Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Caroline - 19 Juli 1974 - 22-23 uur - Mike Hagler Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Caroline - 19 Juli 1974 - 23-00 uur - Mike Hagler Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Caroline - 20 Juli 1974 - 00:00-00:16 uur - Mickey Mercer Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel luisterplezierHenk Kruize
Geplaatst 3 minuten geleden3 min. 1 hour ago, Henk-Anna Loog said:Een avondje Radio Caroline met Brain Anderson, Mike Hagler en Mickey Mercer, uitgezonden op de avond van 19 Juli 1974. Dat was op een Vrijdagavond want de dag erna maakte ik, op zaterdagmiddag, een trip naar de zendschepen Norderney, Mebo-II en Mi Amigo en het R.E.M. eiland. Georganiseerd door de Free Radio Campaign Holland (= Hans Verbaan). Nu al weer 52 jaar gelden......... dat deed ik samen met een toenmalige "radio freak" uit Ridderkerk, en dat was Dick Ouwerkerk. Ik heb na eind 1975 nooit meer iets van hem gehoord en dus vraag ik me af.... Dickie, jongen, wat is er van je geworden???????Luister lekker mee, de digitale bron komt van de "buren" in 2003 en bij mij van CD-R "Caroline jaren 70 disc RW tracks 7 t/m 11"Radio Caroline - 19 Juli 1974 - 20-21 uur - Brain Anderson Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Caroline - 19 Juli 1974 - 21-22 uur - Brain Anderson Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Caroline - 19 Juli 1974 - 22-23 uur - Mike Hagler Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Caroline - 19 Juli 1974 - 23-00 uur - Mike Hagler Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Caroline - 20 Juli 1974 - 00:00-00:16 uur - Mickey Mercer Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel luisterplezierHenk KruizeBeste Henk,Can you tell me why the last 2 files come up as "file wasn't available on this site" and the download button has changed to red.Mvg,John C
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.