Geplaatst 1 uur geleden1 u. HalloEen niet zo bekend programma van Cees van Zijtveld was de Top Twenty Show. Een wekelijks twee uur durend programma waarin Cees in het eerste uur de Amerikaanse TOP 20 en in het tweede uur de Engelse TOP 20 presenteerde. Het programma werd uitgezonden op vrijdag van 2 tot 4; voorafgaand aan de Daverende Dertig. Het moet in de periode 1972-1973 zijn geweest. Ik vond een klein stukje waarin Cees in gigantische tijdnood er 4 platen op 6 minuten doorheen moest jassen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Prachtig vind ik ook de jingles van Theo Rijsdijk, speciaal gemaakt voor dit programma. Volgens mij volledig van de aardbodem verdwenen. Maar ik herinner me nog zo de aankondiging van de USA Top 20: "as from now you have an invitation ..."Wie zou die nog hebben ...?Als iemand nog iets heeft liggen van de Top Twenty Show, wil je het dan (opnieuw) delen.Paul
Geplaatst 52 minuten geleden52 min. 13 minuten geleden zei Paul R:HalloEen niet zo bekend programma van Cees van Zijtveld was de Top Twenty Show. Een wekelijks twee uur durend programma waarin Cees in het eerste uur de Amerikaanse TOP 20 en in het tweede uur de Engelse TOP 20 presenteerde. Het programma werd uitgezonden op vrijdag van 2 tot 4; voorafgaand aan de Daverende Dertig. Het moet in de periode 1972-1973 zijn geweest.Ik vond een klein stukje waarin Cees in gigantische tijdnood er 4 platen op 6 minuten doorheen moest jassen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Prachtig vind ik ook de jingles van Theo Rijsdijk, speciaal gemaakt voor dit programma. Volgens mij volledig van de aardbodem verdwenen. Maar ik herinner me nog zo de aankondiging van de USA Top 20: "as from now you have an invitation ..."Wie zou die nog hebben ...?Als iemand nog iets heeft liggen van de Top Twenty Show, wil je het dan (opnieuw) delen.Paul17 minuten geleden zei Paul R:HalloEen niet zo bekend programma van Cees van Zijtveld was de Top Twenty Show. Een wekelijks twee uur durend programma waarin Cees in het eerste uur de Amerikaanse TOP 20 en in het tweede uur de Engelse TOP 20 presenteerde. Het programma werd uitgezonden op vrijdag van 2 tot 4; voorafgaand aan de Daverende Dertig. Het moet in de periode 1972-1973 zijn geweest.Ik vond een klein stukje waarin Cees in gigantische tijdnood er 4 platen op 6 minuten doorheen moest jassen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Prachtig vind ik ook de jingles van Theo Rijsdijk, speciaal gemaakt voor dit programma. Volgens mij volledig van de aardbodem verdwenen. Maar ik herinner me nog zo de aankondiging van de USA Top 20: "as from now you have an invitation ..."Wie zou die nog hebben ...?Als iemand nog iets heeft liggen van de Top Twenty Show, wil je het dan (opnieuw) delen.PaulHartstikke bedankt Paul.Kleine correctie, het programma was op vrijdag van 3 tot 5. De Daverende 30 werd in 1973 op donderdagmiddag van 4 tot 6 uitgezonden. Op vrijdag was Felix er wel, van 2 tot 3 met de Rock & Roll Methode. Van 5 tot 6, na Cees, was er Krijn Torringa met verzoekjes in Postbus 700. Edwin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.