Geplaatst 4 uur geleden4 u. Populair bericht Vandaag weer een aantal opnames beluistert van Caroline's laatste dagen op de Mi Amigo, Maart 1980, met mijn echtgenote woonden we net 3 maanden in ons eerste eigen flatje en nog lang niet alles was klaar. Maar wel mijn "radio shack". Woensdagmiddag 19 Maart was ik nog vrij omdat er van de woningbouw nog wat gemaakt moest worden, tussendoor af en toe Caroline op de radio gehad maar..... :( :( :( .... niks opgenomen, gewoon geen tijd voor. En de dag erna hoorde ik op het NOS radionieuws dat de Mi Amigo was gezonken..... ai, dat kwam hard aan.Dus koester ik de opnames die ik nog van ze heb, zoals onderstaande 2 uurtjes van vandaag precies 46 jaar geleden. De digitale kopie komt van "de buren in 2004" en in mijn archief staan ze op CD-R "Caroline jaren 80 - disc 3 track 8 en 9. Caroline 17 Maart 1980 - 1600-1700 uur - "Gangboord" Tom van der Velden (Zijn laatste Gangboord...!!!) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Caroline 17 Maart 1980 - 2059-2147 uur - Nick Richards Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren GroetHenk Kruize
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 1 uur geleden zei Henk-Anna Loog:Caroline 17 Maart 1980 - 1600-1700 uur - "Gangboord" Tom van der Velden (Zijn laatste Gangboord...!!!) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren GroetHenk KruizeLeuk Henk,Maar wat een karrevracht aan reclamespotjes kwamen er destijds voorbij bij de Nederlandstalige uitzendingen op Caroline zo vanaf eind 1979 tot aan de laatste dagen in maart 1980.Dat was echt 'too much",
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Dat was ook zo Gerard, de organisatie achter het station perste er alles uit om zoveel mogelijk te verdienen. Normaal zaten er commercials tussen de platen maar toen was het meer een plaatje tussen de commercials.Henk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 8 minuten geleden zei Gerard van den Ende:Leuk Henk,Maar wat een karrevracht aan reclamespotjes kwamen er destijds voorbij bij de Nederlandstalige uitzendingen op Caroline zo vanaf eind 1979 tot aan de laatste dagen in maart 1980.Dat was echt 'too much",Kees Borrell wist daar wel raad mee: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En dankzij Jan is er een overzicht van de gedraaide commercials: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik kan me die grote hoeveelheid commercials ook echt nog herinneren Henk en Vincent. In mijn herinnering begonnen de vele commercials aan het einde van 1979, toen de eerste DJ ploeg (met Erik en Ruud enz) weg was. Ook die 'commercial top 10' op zondagmiddag kan ik me nog herinneren. En toch bleven we destijds luisteren!Wim
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.