Geplaatst 4 uur geleden4 u. Beste allen,We zoeken de eerste Monique jingels in goeie kwaliteit.Niet die van Top Format.Kan iemand helpen?Met dank bij voorbaat.DDB
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ik heb een kopie master. Maar wie is we? En je zoekt Jingles, geen jingels
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 27 minuten geleden zei Harm:Ik heb een kopie master. Maar wie is we? En je zoekt Jingles, geen jingelsDe Dutch Dairymen Board (DDB) is een vereniging waarin zoveel mogelijk melkveehouders zich verenigen
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Beste Harm,We, zijn collega Jan Molenaar (Monique 963) en ik zelf, Danny De Bruyn.We zijn vragende partij voor een kwalitatieve copij (we hebben zelf een copij met te veel ruis).We zijn momenteel allebei medewerker bij Radio Monique, vandaar de vrijblijvende vraag.Mvg!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.