Geplaatst 6 uur geleden6 u. 1 uur geleden zei Ben:Wie heeft een opname van dit hele uur of de eerste drie kwartier?Je hebt mail Ben
Geplaatst 5 uur geleden5 u. Auteur Dank je, Douwe. Je hebt me 't uur van 20:00-21:00 gestuurd. Ik zoek het uur van 19:00-20:00.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dit zou 'm moeten zijn.Hopelijk heb ik het goed gedaan, en anders stuur me een mailtje,GroetTon
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Dag Ben,Is dit het juiste programma?pixeldrain1993 02-05 1900-2000 AdBouman - DeHitsVan1960MetBullVerwe...This file has been shared with you on pixeldrain Groet,Bertus
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Bedankt voor de mp3's, Ton en Bertus en ook Douwe. Jullie hebben me alledrie dezelfde versie gestuurd. In eerste instantie dacht ik dat dit het uur van 20:00-21:00 was maar nu heb ik ontdekt dat deze opname waarschijnlijk een samenvatting is van de originele twee uur. Ik heb een andere opname (op R2R band), die loopt van 19:37 - 20:41 en die heb ik net naast deze opname gezet en ik hoor dat bij het stuk na de Chaingang van Sam Cooke stukken tekst uit de opname, die jullie delen, is geknipt. Ik ga de rest nog vergelijken.Helaas, deze opname is incompleet. De zoektocht gaat verder.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.