Geplaatst 5 uur geleden5 u. Populair bericht Net in de CD-R speler gehad, Brain McKenzie met zijn rock and roll special. Nu al weer 52 jaar geleden maar als zeezenderfreak luister je toch met "andere oren" als de "normale" homo-sapiens en lijkt het net of het vorig jaar was.... :) Wat was dat leuk, live vanaf de studio's aan boord van de Mebo-2 met het grote platenarchief in studio-2, wat zou er met al die singles en LP's zijn gebeurd toen de Mebo-2 naar Libië ging???? Tja, als platenverzamelaar zou ik daar een moord voor doen... figuurlijk dan he? Geniet lekker van Brain, ik heb deze (digitale) opname van "de buren" in 2007 en bij mij staat ie op "RNI disc 23 track 14".RNI - 10 Mei 1974 - 2100-2200 - Brain McKenzie Rock and Roll special Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne Zondag en MoekesdagHenk Kruize
Geplaatst 46 minuten geleden46 min. 4 hours ago, Henk-Anna Loog said:Net in de CD-R speler gehad, Brain McKenzie met zijn rock and roll special. Nu al weer 52 jaar geleden maar als zeezenderfreak luister je toch met "andere oren" als de "normale" homo-sapiens en lijkt het net of het vorig jaar was.... :) Wat was dat leuk, live vanaf de studio's aan boord van de Mebo-2 met het grote platenarchief in studio-2, wat zou er met al die singles en LP's zijn gebeurd toen de Mebo-2 naar Libië ging???? Tja, als platenverzamelaar zou ik daar een moord voor doen... figuurlijk dan he?Geniet lekker van Brain, ik heb deze (digitale) opname van "de buren" in 2007 en bij mij staat ie op "RNI disc 23 track 14".RNI - 10 Mei 1974 - 2100-2200 - Brain McKenzie Rock and Roll special Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne Zondag en MoekesdagHenk KruizeBeste Henk,At the beginning of the news, Brian says that the time is 10pm. Is this because RNI usually say that "Timex time in Central Europe is ...". Therefore the UK time would be 2100.Mvg,John C
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.