Geplaatst 32 minuten geleden32 min. Voorheen kon ik de antwoorden bij een gestarte discussie voor een deel lezen direct in het overzicht maar tegenwoordig. moet ik de desbetreffende discussie echt openen. Ik heb geprobeerd de filters aan te passen maar dat helpt niet. Het gekke is dat ik dit euvel niet heb bij blog artikelen. Maar misschien doe ik iets niet goed. Ik gebruik Safari via een iMac.
Geplaatst 18 minuten geleden18 min. Ik ervaar soms hetzelfde bij de RSS-feeds op Thunderbird. 14 minuten geleden14 min. bewerkt door Piet van der Vooren
Geplaatst 12 minuten geleden12 min. 19 minuten geleden zei PowerMusic:Voorheen kon ik de antwoorden bij een gestarte discussie voor een deel lezen direct in het overzicht maar tegenwoordig. moet ik de desbetreffende discussie echt openen. Ik heb geprobeerd de filters aan te passen maar dat helpt niet. Het gekke is dat ik dit euvel niet heb bij blog artikelen. Maar misschien doe ik iets niet goed. Ik gebruik Safari via een iMac.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.