May 16May 16 Hi all! Nieuw hier! Even een account aangemaakt n.a.v. een tip van Bas van Teylingen, want ik heb jullie hulp nodig! David hier, en ik maak een maandagavondprogramma op Roulette FM, van 19-21, Maandagaaf Met Daaf. Ik ben bezig met wat nieuwe vormgeving maken voor m'n programma, en zoek daarvoor oude vormgeving/shows van de rijke historie van Roulette103 en Roulette FM, want het zou het geweldig vinden om de oude (gedateerde) koortjes en vormgeving nieuw leven in te blazen en te eren in mijn programma. Eer het oud, draai ook het nieuw, ofzo. Ik vroeg me af of iemand van jullie wat van Roulette in zijn/haar archief heeft? Anything Will do! En ik ben je eeuwig dankbaar natuurlijk!Groet!David
May 16May 16 Welkom, David. Had je hier al gekeken? : This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
May 16May 16 Author 16 minuten geleden zei Ben:Welkom, David. Had je hier al gekeken? : This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Zo! Heb ik inderdaad bezocht maar was ik helemaal vergeten, dank voor de tip!