May 19May 19 "There is a very fine line between hobby and mental illness.” [Quote by Dave Barry]Voor 71 foto's en 4 video's klik This is the hidden content, please Sign In or Sign Up . This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
May 22May 22 Hartelijk dank voor het delen van deze interessante beelden, Martin! Leuk om te zien dat in 1993 de schotel er al stond terwijl de tuin nog moest worden aangelegd, dát geeft mij een indruk waar je prioriteiten lagen ☺️ Ik ben onder de indruk van de installaties, die je door de jaren heen gebruikt hebt. Je was (en bent) duidelijk een professionele satelliet kijker! Leuk ook om de foto's van Jörg te zien!Die laatste foto's vind ik interessant. Ik ben al schotelkijker/ontvanger sinds 1989/1990 en gebruik nu een schotel, die ik heb geïnstalleerd toen de "digitale" uitzendingen beschikbaar waren. Samen met een DREAM ontvanger. Ik heb indertijd ook heel veel muziekprogramma's als Beatclub, Hits a GoGo, Starparade, Musikladen, Disco, etc opgenomen. En die opnamen gebruik ik nog regelmatig voor mijn (RNI) videocompilaties. Maar een Selfsat is misschien ook voor mij een goede optie. Ik ga me erin verdiepen. Edited May 22May 22 by Ben
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.