Geplaatst Dinsdag om 08:34 3 d. "There is a very fine line between hobby and mental illness.” [Quote by Dave Barry]Voor 71 foto's en 4 video's klik Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren . Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 49 minuten geleden49 min. Hartelijk dank voor het delen van deze interessante beelden, Martin! Leuk om te zien dat in 1993 de schotel er al stond terwijl de tuin nog moest worden aangelegd, dát geeft mij een indruk waar je prioriteiten lagen ☺️ Ik ben onder de indruk van de installaties, die je door de jaren heen gebruikt hebt. Je was (en bent) duidelijk een professionele satelliet kijker! Leuk ook om de foto's van Jörg te zien!Die laatste foto's vind ik interessant. Ik ben al schotelkijker/ontvanger sinds 1989/1990 en gebruik nu een schotel, die ik heb geïnstalleerd toen de "digitale" uitzendingen beschikbaar waren. Samen met een DREAM ontvanger. Ik heb indertijd ook heel veel muziekprogramma's als Beatclub, Hits a GoGo, Starparade, Musikladen, Disco, etc opgenomen. En die opnamen gebruik ik nog regelmatig voor mijn (RNI) videocompilaties. Maar een Selfsat is misschien ook voor mij een goede optie. Ik ga me erin verdiepen. 49 minuten geleden49 min. bewerkt door Ben
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.