Geplaatst Donderdag om 11:13 2 d. Hallo, Ik zoek Nationale hitparade's van 1980 en 1981 met Felix Meurders ! Wie kan me daaraan helpen ?
Geplaatst 19 uur geleden19 u. Ik heb wel een paar opnamen uit die tijd. Maar hoe kan ik ze uploaden? Nog nooit gedaan. Kan iemand mij dit even uitleggen?Marcel.
Geplaatst 14 uur geleden14 u. 4 hours ago, Marcel H said:Ik heb wel een paar opnamen uit die tijd. Maar hoe kan ik ze uploaden? Nog nooit gedaan. Kan iemand mij dit even uitleggen?Marcel.Via Pixeldrain lukt dat vaak wel goed.Daar kan je een account aanmaken, je opnamen uploaden en dan delen door "copy link" te klikken en dat linkje hier te plakken. 14 uur geleden14 u. bewerkt door Ferret Spike
Geplaatst 58 minuten geleden58 min. Het was ergens in de jaren 1976- 1978 De Nationale Hitparade, daarvoor hing ik met m'n cassetterecorder in de aanslag op vrijdag met m'n lippen aan de radio. Je vindt enkele van die opnames via onderstaande link. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel luisterplezier.Grtn Zjos
Geplaatst 43 minuten geleden43 min. Jaren 80 heb ik er ook wel wat her en der gedownload waaronder:19800224 Nationale hitparade Mother how are you today - Maywood 1700-1800 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19800224 Nationale hitparade Find my way home - Jon & Vangelis 1800-1900 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Met dank aan de personen die ze toen hebben opgenomen en later hebben ge-upload naar diverse download platvormen.Veel plezier.Grtn Zjos
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.