June 27Jun 27 Popular Post Uit het archief van Walter Zwart, vers van de recorder:https://pixeldrain.com/u/6tHomXbK Veronica-19731028-1600-1700-LexHarding-LexHardingShow-Edits-52min
June 27Jun 27 Popular Post Ik was de techn van dienst hoor ik. ( 1'20" ) We hadden net st4. omgebouwd. De ruit was d'r uit.Tom Mulder en chef techn. Karel vd Woerd en Lex waren bij WABC in NY geweest en deden daar inspiratie op. De techn. zat "binnen handbereik" van de dj. ( zie laatste foto ) Dus wij verbouwden st3 en st 4 tot st34. Voor de duidelijkheid is dit de tekening van de studio's in Lapershoek die naar de Gemeente Hilversum ging.WABC Chuck Leonard Klaas, Lex , Karel - 3april 1973En zo zien we onze "jongste dj Bart van Leeuwen in st34. Tijdens de laatste week aug. 1974. Edited June 27Jun 27 by Juul
June 27Jun 27 3 minuten geleden zei Jaap De Vries:Leuk Juul altijd wat meer info dan alleen het uurtje ..Roel ook bedankt . Had hem al staan compleet zie ik nu maar iets mindere kwaliteit.Lex Harding Show (1658-NewsByCeesManintveld)-(557kHz)