Geplaatst 27 juni27 jun Populair bericht Uit het archief van Walter Zwart, vers van de recorder: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Veronica-19731028-1600-1700-LexHarding-LexHardingShow-Edits-52min
Geplaatst 27 juni27 jun Populair bericht Ik was de techn van dienst hoor ik. ( 1'20" ) We hadden net st4. omgebouwd. De ruit was d'r uit.Tom Mulder en chef techn. Karel vd Woerd en Lex waren bij WABC in NY geweest en deden daar inspiratie op. De techn. zat "binnen handbereik" van de dj. ( zie laatste foto ) Dus wij verbouwden st3 en st 4 tot st34. Voor de duidelijkheid is dit de tekening van de studio's in Lapershoek die naar de Gemeente Hilversum ging. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren WABC Chuck Leonard Klaas, Lex , Karel - 3april 1973 Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren En zo zien we onze "jongste dj Bart van Leeuwen in st34. Tijdens de laatste week aug. 1974. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 27 juni27 jun bewerkt door Juul
Geplaatst 27 juni27 jun 3 minuten geleden zei Jaap De Vries:Leuk Juul altijd wat meer info dan alleen het uurtje ..Roel ook bedankt . Had hem al staan compleet zie ik nu maar iets mindere kwaliteit.Lex Harding Show (1658-NewsByCeesManintveld)-(557kHz)
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.