Geplaatst Gisteren om 04:431 d. Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-3FM-19980407-0200-0300-ThorvaldDeGeus-Nachtwacht -> aangepastWie kan deze dateren? -> opgelost
Geplaatst Gisteren om 06:421 d. Deze was niet zo ingewikkeld. Dinsdag 7 april 1998, na de eerste plaat netjes datum en tijdsvermelding. Scheelt weer zoeken.
Geplaatst 19 uur geleden19 u. Wat leuk Juul. Ik heb een paar jaar met Thorvald bij de lokale omroep gewerkt. Inderdaad heel aardig en in mijn ogen een hele goede radiomaker.Hartelijke groet,Wim van de Water
Geplaatst 18 uur geleden18 u. 5 uur geleden zei Juul:Ik vond Thorvald een erg aardige en kundige collega !En dat is hij nog steeds! Laatste jaren valt hij af en toe in op Radio M Utrecht.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur 23 uur geleden zei Rrrricky:Deze was niet zo ingewikkeld. Dinsdag 7 april 1998, na de eerste plaat netjes datum en tijdsvermelding. Scheelt weer zoeken.Dank je, het is aanepast.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.