May 26May 26 Popular Post Morgen is het precies 53 jaar geleden, 27 mei 1973, dat Radio Noordzee een voetbal toernooi organiseerde. Het was een idee van toen John de Mol sr. (de vader van de huidige de Mol) en directeur van Radio Noordzee.De relatie met de mensen van Radio Noordzee/RNI was gewoon heel collegiaal. Je kwam elkaar in het “Hilversumse” vaak tegen. Het was desondanks een verrassing dat ik werd opgebeld door directeur John de Mol sr. met de vraag of wij wilden meedoen met het Radio Noordzee/Basart* voetbal toernooi op het Hilversumse sportpark op 27 mei (* Basart = muziekuitgever).Er waren nog meer ploegen, waaronder die van platenmaatschappijen. John de Mol sr. bevestigde het gesprek in een brief met nadere gegevens.Ik bewaar er nog goede herinneringen en kwam dit tegen in ons archief.Ik weet verder niks meer van hoe het tournooi is gegaan. Wel dat het net als nu erg warm weer was....... This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Edited May 26May 26 by Juul
May 26May 26 Dan heb je het snel warm, Juul.😉Het weer van zondag 27 mei 1973Een warme , half bewolkte dag met een gemiddelde temperatuur van 16.7 ℃. De wind was zwak en kwam uit Oostlijke richting.TemperatuurGemiddelde Temperatuur16.7 ℃Maximale Temperatuur21.8 ℃ (14:00 - 14:59 uur)Minimale Temperatuur9.8 ℃ (06:00 - 06:59 uur)
May 29May 29 4 uur geleden zei Jingle192:Tien elpees per elftal. Wie krijgt er dan geen?De LP's waren niet voor de spelers, maar voor "onze belangeloze medewerkers, zoals verzorgers, scheidsrechters, wedstrijdsekretariaat, etc., in totaal 10 personen."Slim, door Veronica en Noordzee in dezelfde poule in te delen, moesten ze in ieder geval 1 wedstrijd tegen elkaar :-)Veld 1 om 12.20 uur (laatste voorronde wedstrijd poule A).Rink
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.