Geplaatst 1 uur geleden1 u. Morgen is het precies 53 jaar geleden, 27 mei 1973, dat Radio Noordzee een voetbal toernooi organiseerde. Het was een idee van toen John de Mol sr. (de vader van de huidige de Mol) en directeur van Radio Noordzee.De relatie met de mensen van Radio Noordzee/RNI was gewoon heel collegiaal. Je kwam elkaar in het “Hilversumse” vaak tegen. Het was desondanks een verrassing dat ik werd opgebeld door directeur John de Mol sr. met de vraag of wij wilden meedoen met het Radio Noordzee/Basart* voetbal toernooi op het Hilversumse sportpark op 27 mei (* Basart = muziekuitgever).Er waren nog meer ploegen, waaronder die van platenmaatschappijen. John de Mol sr. bevestigde het gesprek in een brief met nadere gegevens.Ik bewaar er nog goede herinneringen en kwam dit tegen in ons archief.Ik weet verder niks meer van hoe het tournooi is gegaan. Wel dat het net als nu erg warm weer was....... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1 uur geleden1 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 53 minuten geleden53 min. Dan heb je het snel warm, Juul.😉Het weer van zondag 27 mei 1973Een warme , half bewolkte dag met een gemiddelde temperatuur van 16.7 ℃. De wind was zwak en kwam uit Oostlijke richting.TemperatuurGemiddelde Temperatuur16.7 ℃Maximale Temperatuur21.8 ℃ (14:00 - 14:59 uur)Minimale Temperatuur9.8 ℃ (06:00 - 06:59 uur)
Geplaatst 27 minuten geleden27 min. Auteur Ja, ik ben in de war met een andere wedstrijd realiseer ik mij nu. SORRY.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.