Geplaatst 15 uur geleden15 u. Allemaal mensen die op een bekend merk mee willen liften.Dit soort boeken komen bij mij er niet in.Koop eigenlijk alleen maar boeken van de mensen die aan boord van de schepen hebben geleefd, denk dat je dan een meer betrouwbare beeld krijgt van de zee zenders dan boeken geschreven door buitenstaanders.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Deze man is volstrekt eerlijk over zijn bedoelingen op de achterflap. Hij is dichter en laat zich inspireren door wat hem bezig houdt. (En waarom hij daar nu zoveel tijd voor heeft). Hij pretendeert totaal niet een beeld te geven van 'het leven aan boord', maar geeft zijn eigen gedachten aan en herinneringen bij Caroline vorm via poezie. Ik beschouw hem niet als een meelifter. Het is wat het zegt dat het is. Staat ook niet op mijn verlanglijstje trouwens. Edwin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.