Geplaatst Gisteren om 09:331 d. IK zoek een jingle met de tekst " it's a crazy kind of show" is oa gebruikt in Curry en van Inkel en ook in de serie The sound of radio uitgezonden door Veronica tv.Wie heeft deze?
Geplaatst 8 uur geleden8 u. Bedoel je " it's a crazy kind of show" die in deze jingle wordt gebruikt?Grt,Peter
Geplaatst 7 uur geleden7 u. 1 uur geleden zei pvanklei:Bedoel je " it's a crazy kind of show" die in deze jingle wordt gebruikt?Grt,PeterDag Andree,Ik wist direct welke jingle je bedoelde, dit is inderdaad 30 jaar Veronica. Ik was het programma reeds via Pixldrain aan het uploaden, maar zie dat er intussen al een reply kwam. Deze knapt op het einde blijkbaar te vroeg af.Bij deze dan het volledige programma met de jingle in het begin: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Mvg, Frank
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur 7 uur geleden zei pvanklei:Bedoel je " it's a crazy kind of show" die in deze jingle wordt gebruikt?Grt,PeterDie ja die zoek ik !5 uur geleden zei FrankV:Dag Andree,Ik wist direct welke jingle je bedoelde, dit is inderdaad 30 jaar Veronica. Ik was het programma reeds via Pixldrain aan het uploaden, maar zie dat er intussen al een reply kwam. Deze knapt op het einde blijkbaar te vroeg af.Bij deze dan het volledige programma met de jingle in het begin: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Mvg, Frank5 uur geleden zei FrankV:Dag Andree,Ik wist direct welke jingle je bedoelde, dit is inderdaad 30 jaar Veronica. Ik was het programma reeds via Pixldrain aan het uploaden, maar zie dat er intussen al een reply kwam. Deze knapt op het einde blijkbaar te vroeg af.Bij deze dan het volledige programma met de jingle in het begin: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Mvg, FrankDank je, heb het zelf nog op een video band staan, en heb de jingle op genomen met audacity, maar krijg hem met geen mogelijkheid kaal dus zonder muziek, maar is mij nog niet gelukt.Vandaar dat ik het hier vraag of de jingle ook ergens kaal rond zwerf.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.