Geplaatst 4 uur geleden4 u. "Driemaster" was mijn favoriete RNI programma en zeker als het gepresenteerd werd door Leo van der Goot, heerlijk zoals die man zich uitleefde achter de microfoon. Ik deel met jullie het eerste uur (het tweede uur heb ik helaas niet..... misschien iemand van jullie????) van "Twee jaar Driemaster". Net lekker naar geluisterd en ik heb een beetje het idee dat er sprake was van "iets teveel ingenomen spiritualiën", maar dat laat ik aan ieder zijn eigen mening over. Luister lekker mee....Digitale kopie = "de buren in 2007" --- CD-R "RNI disc-21 track-16"Radio Noordzee Internationaal - Donderdag 2 Augustus 1973 - 1600-1700 uur - Twee jaar "Driemaster" met Leo van der Goot en Hans ten Hooge Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren GroetjesHenk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 3 hours ago, Henk-Anna Loog said:"Driemaster" was mijn favoriete RNI programma en zeker als het gepresenteerd werd door Leo van der Goot, heerlijk zoals die man zich uitleefde achter de microfoon. Ik deel met jullie het eerste uur (het tweede uur heb ik helaas niet..... misschien iemand van jullie????) van "Twee jaar Driemaster". Net lekker naar geluisterd en ik heb een beetje het idee dat er sprake was van "iets teveel ingenomen spiritualiën", maar dat laat ik aan ieder zijn eigen mening over. Luister lekker mee....Digitale kopie = "de buren in 2007" --- CD-R "RNI disc-21 track-16"Radio Noordzee Internationaal - Donderdag 2 Augustus 1973 - 1600-1700 uur - Twee jaar "Driemaster" met Leo van der Goot en Hans ten Hooge Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren GroetjesHenk KruizeBeste Henk,Please find the 2 hours below. It begins as yours did part way through Stevie Wonder. 1973 08 02 Thu RNI (220m) 1600-1800 Driemaster 2nd anniversary.mp3Mvg,John C
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.