Geplaatst 1 uur geleden1 u. En zo is er ongemerkt een klein mijlpaaltje voorbij gegaan.Op 21 juni is radio TPOT al 10 jaar in de ether te horen.Dezelfde doelstelling als bij de start is gebleven, plezier en toegang geven tot radio maken aan mensen met een achterstand in de samenleving.Daar is een prachtige club van mensen uit ontstaan van een burgemeester uit Duitsland tot aan de bordenwasser.Leeftijd en je status doen er niet toe, de muziek is het centrale deel.Allemaal hebben ze de drive en de wil om leuke radio te maken, zonder pretenties dat ze een groot massa publiek zouden moeten aantrekken.We hebben de volgende frequenties in de afgelopen 10 jaar gehad:747, 1224, 1287 en 918 en de aanvraag voor de 1485 is de deur uit.En ik had er nog een feestje van willen houden 😄Theo
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Gefeliciteerd Theo.Alleen de tweede afbeelding ontgaat mij een beetje. Leg uit..............................
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Das de laatste pagina van de 1e vergunning Juul, waar de datum op staan van wanneer het in gaat.De 1e blz is niet zo boeiend daar staat mijn naam en geboorteplaats in.En de andere van wat allemaal niet mag 😀Theo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.