Geplaatst 11 juli11 jul Weet iemand hoe ik dit kan downloaden? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 11 juli11 jul bewerkt door Juul
Geplaatst 11 juli11 jul Juul,Dit is de link van de betreffende Facebook-pagina: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze pagina openen in je browser, niet in de Facebook-app. De video is dan te downloaden met RealPlayer.Piet. 11 juli11 jul bewerkt door Piet van der Vooren
Geplaatst 11 juli11 jul In dit geval is het veel simpeler, Juul. Het filmpje staat ook op You Tube, zoals nog veel meer van de fantastische formatie Leonid and Friends. Je kunt het bijvoorbeeld dowloaden via bijvoorbeeld Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 juli11 jul Auteur Dank heren. Ik ga het eens proberen. Laat het weten.3 minuten geleden zei grundigradio:In dit geval is het veel simpeler, Juul. Het filmpje staat ook op You Tube, zoals nog veel meer van de fantastische formatie Leonid and Friends. Je kunt het bijvoorbeeld dowloaden via bijvoorbeeld Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Op deze MAC heb ik nog een ouder sys. Dus werkt niet. Moet ik m'n vrouw aardig aankijken die heeft de nieuwste MacBook Air.
Geplaatst 11 juli11 jul Auteur 16 minuten geleden zei Piet van der Vooren:Juul,Dit is de link van de betreffende Facebook-pagina: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze pagina openen in je browser, niet in de Facebook-app. De video is dan te downloaden met RealPlayer.Piet.Ik kom weer "gewoon" in Feesboek uit met allerlei onzin. En realplayer is er nu alleen voor een PC - Windows. "het valt allemaal niet mee" 11 juli11 jul bewerkt door Juul
Geplaatst 11 juli11 jul Hier werkt-ie probleemloos, maar dat is dan ook een 'gewone' Windows-pc... Een bestand van 44 MB naar je mailen wordt ook problematisch. Dan maar een USB-stick naar je sturen...? 😊
Geplaatst 11 juli11 jul Het pixeldrain linkje is dus verwijderd door de redactie dan maar een pb. Ik zie overigens het verschil niet zo tussen een YouTube link en een pixeldrain link.
Geplaatst 11 juli11 jul Auteur 9 minuten geleden zei PowerMusic:Het pixeldrain linkje is dus verwijderd door de redactie dan maar een pb. Ik zie overigens het verschil niet zo tussen een YouTube link en een pixeldrain link.Ed, hardstikke bedankt. Dank voor je pbDe combinatie van muziek, de mix is erg goed gedaan en het beeld maakt het heel bijzonder. Ik ben er erg blij mee. Je kunt op Internet zag ik net heel veel filmpjes vinden - You Tube. Daar was ik nog niet opgekomen. Ook veel EWF en dat we in Rotterdam opnamen 2 nov. 1988. Digitaal 48 sporen en de daaropvolgende mix. En als ik dan zo'n filmpje zie denk ik daar weer aan terug. Microfoons, gitaren enz. en eindeloze mixage tot diep in de nacht, collega Michel de Winter is op de bank blijven slapen, techn. Hans Bunt stak nog een sigaret op en dronk veel koffie en toen werd het 04.00 uur en hup om 10.00 weer door. (Ja, het was vaak hard werken bij de radio..............................in de NCRV studio 1 waar we dat deden. Nu zit Talpa daar. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Maar dit bandje uit Rusland mag er zeker wezen ! 11 juli11 jul bewerkt door Juul
Geplaatst 11 juli11 jul 1 uur geleden zei Juul:Ed, hardstikke bedankt. De combinatie van muziek, de mix en het beeld maakt het heel bijzonder. Ik ben er erg blij mee. Dank voor je pbIk zit nu naar het origoneel te luisteren je hoort het verschil wel maar knap gedaan deze cover.
Geplaatst 11 juli11 jul Auteur Het is wat Edwin Evers ook doet met z'n band.Heb je "If you leave me now" al gehoord. Prachtig.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.