Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

hoe te downloaden? OPGELOST

Featured Replies

Geplaatst

Juul,

Dit is de link van de betreffende Facebook-pagina:

Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken.

Deze pagina openen in je browser, niet in de Facebook-app. De video is dan te downloaden met RealPlayer.

Piet.

bewerkt door Piet van der Vooren

Geplaatst

In dit geval is het veel simpeler, Juul. Het filmpje staat ook op You Tube, zoals nog veel meer van de fantastische formatie Leonid and Friends. Je kunt het bijvoorbeeld dowloaden via bijvoorbeeld

Geplaatst
  • Auteur

Dank heren. Ik ga het eens proberen. Laat het weten.

3 minuten geleden zei grundigradio:

In dit geval is het veel simpeler, Juul. Het filmpje staat ook op You Tube, zoals nog veel meer van de fantastische formatie Leonid and Friends. Je kunt het bijvoorbeeld dowloaden via bijvoorbeeld

Op deze MAC heb ik nog een ouder sys. Dus werkt niet. Moet ik m'n vrouw aardig aankijken die heeft de nieuwste MacBook Air.

Geplaatst
  • Auteur
16 minuten geleden zei Piet van der Vooren:

Juul,

Dit is de link van de betreffende Facebook-pagina:

Deze pagina openen in je browser, niet in de Facebook-app. De video is dan te downloaden met RealPlayer.

Piet.

Ik kom weer "gewoon" in Feesboek uit met allerlei onzin. En realplayer is er nu alleen voor een PC - Windows. "het valt allemaal niet mee"

bewerkt door Juul

Geplaatst
  • Auteur
9 minuten geleden zei PowerMusic:

Het pixeldrain linkje is dus verwijderd door de redactie dan maar een pb. Ik zie overigens het verschil niet zo tussen een YouTube link en een pixeldrain link.

Ed, hardstikke bedankt.

Dank voor je pb

De combinatie van muziek, de mix is erg goed gedaan en het beeld maakt het heel bijzonder. Ik ben er erg blij mee. Je kunt op Internet zag ik net heel veel filmpjes vinden - You Tube. Daar was ik nog niet opgekomen. Ook veel EWF en dat we in Rotterdam opnamen 2 nov. 1988. Digitaal 48 sporen en de daaropvolgende mix. En als ik dan zo'n filmpje zie denk ik daar weer aan terug. Microfoons, gitaren enz. en eindeloze mixage tot diep in de nacht, collega Michel de Winter is op de bank blijven slapen, techn. Hans Bunt stak nog een sigaret op en dronk veel koffie en toen werd het 04.00 uur en hup om 10.00 weer door. (Ja, het was vaak hard werken bij de radio..............................in de NCRV studio 1 waar we dat deden. Nu zit Talpa daar.

Maar dit bandje uit Rusland mag er zeker wezen !

bewerkt door Juul

Geplaatst
1 uur geleden zei Juul:

Ed, hardstikke bedankt. De combinatie van muziek, de mix en het beeld maakt het heel bijzonder. Ik ben er erg blij mee. Dank voor je pb

Ik zit nu naar het origoneel te luisteren je hoort het verschil wel maar knap gedaan deze cover.

• Juul changed the title to hoe te downloaden? OPGELOST

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.