Geplaatst 19 juli19 jul Ik ben bezig een aantal negatieven, die Helmut op 10 oktober 1994 aan boord van de Communicator maakte, te digitaliseren en zie daar deze persoon aan boord (rechts op de foto): Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Ik vraag me af of dit soms Wolter Kroes is. Wie weet het? 19 juli19 jul bewerkt door Ben
Geplaatst 19 juli19 jul Ik geloof het wel, er werden die dag wel meer 'artiesten' uitgenodigd voor de twee persmomenten die dag. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 22 juli22 jul Op 19-7-2026 om 21:10 zei Ben:Ik ben bezig een aantal negatieven, die Helmut op 10 oktober 1994 aan boord van de Communicator maakte, te digitaliseren en zie daar deze persoon aan boord (rechts op de foto): Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Ik vraag me af of dit soms Wolter Kroes is. Wie weet het?Dat is 100% Wolter. :)
Geplaatst 22 juli22 jul Op 19-7-2026 om 22:55 zei Harm:Ik geloof het wel, er werden die dag wel meer 'artiesten' uitgenodigd voor de twee persmomenten die dag. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Of Hanny, of Connie Breukhoven die op deze foto's tegenover Wolter staat.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.