Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

RNI 1 September 1973 14-15 uur Ferry Maat Top 50 HiFi RAI

Featured Replies

Geplaatst

Vanaf 1971 tot het einde in begin jaren 90 was ik een vaste bezoeker van de "Firato", maar in 1973 werd die niet gehouden en besloot de RAI zelf een "HiFi RAI" te organiseren, trouwens vanaf 1974 was er weer wel om de 2 jaar een "Firato". Op die "HiFi RAI 1973" was ook een stand van Radio Noordzee Internationaal en daar werden de programma's van de Nederlandse service opgenomen, leuke tijd was dat. Bij mij op zolder liggen nog een paar dozen met folders uit de periode 1973 - 1990... Je verliet de "Firato" altijd met diverse plastic tasjes vol met folders.... Op mijn eerste "Firato" die in in 1971 als 16 jarige bezocht zag ik voor het eerst een Revox A77 en van foto's wist ik dat die ook op de Mebo-2 stonden, dus als tiener nam ik mij voor... "Die heb ik ook, ooit...." en nu, 55 jaar later, heb ik er 5 stuks... ) Vier in gebruik en 1 voor de show.

Digitale kopie "De buren in 2004" - Bij mij CD-R "RNI disc-21 track-19"

Radio Noordzee Internationaal - 1 September 1973 - 1400-1500 uur - (HiFi RAI studio) Top 50 met Ferry Maat

https://pixeldrain.com/u/inoAhAcA

Groetjes

Henk Kruize

hifi rai 2.jpg

bewerkt door Henk-Anna Loog

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.