Geplaatst 1 uur geleden1 u. Vanaf 1971 tot het einde in begin jaren 90 was ik een vaste bezoeker van de "Firato", maar in 1973 werd die niet gehouden en besloot de RAI zelf een "HiFi RAI" te organiseren, trouwens vanaf 1974 was er weer wel om de 2 jaar een "Firato". Op die "HiFi RAI 1973" was ook een stand van Radio Noordzee Internationaal en daar werden de programma's van de Nederlandse service opgenomen, leuke tijd was dat. Bij mij op zolder liggen nog een paar dozen met folders uit de periode 1973 - 1990... Je verliet de "Firato" altijd met diverse plastic tasjes vol met folders.... Op mijn eerste "Firato" die in in 1971 als 16 jarige bezocht zag ik voor het eerst een Revox A77 en van foto's wist ik dat die ook op de Mebo-2 stonden, dus als tiener nam ik mij voor... "Die heb ik ook, ooit...." en nu, 55 jaar later, heb ik er 5 stuks... Vier in gebruik en 1 voor de show. Digitale kopie "De buren in 2004" - Bij mij CD-R "RNI disc-21 track-19"Radio Noordzee Internationaal - 1 September 1973 - 1400-1500 uur - (HiFi RAI studio) Top 50 met Ferry Maathttps://pixeldrain.com/u/inoAhAcAGroetjesHenk Kruize 1 uur geleden1 u. bewerkt door Henk-Anna Loog
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.