Geplaatst 29 juli29 jul Populair bericht Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 juli29 jul Mooi taalgebruik, onmiskenbaar een Vlaamse krant. Dit lezende heb ik nog eens in mijn knipselarchief gebladerd en hoewel niet alle bronnen even duidelijk zijn, kom ik tot de conclusie dat er 9 man aan boord waren waarvan er 5 door de reddingboot van Zeebrugge en 4 door de Reddingboot van Breskens van boord zijn gehaald. Verder dat de reddingboot van Zeebrugge wegens technische problemen en doordat een van de bemanningsleden gewond was geraakt terug moest keren. Logisch als de stemming aan boord niet best was..De weergave van de gebeurtenissen verschilt nogal in de diverse kranten..Groet,Andries
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.