Geplaatst Gisteren om 09:131 d. Populair bericht De bron van deze middengolf opname is mij niet bekend. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Dit is het gedrukte exemplaar van deze Top 50: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Van deze Top 50 is het eerste uur als studioband bewaard gebleven. Die studioband heb ik een tijdje geleden van Helmut gekregen: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst Gisteren om 14:111 d. Populair bericht Prachtig Ben!We hadden in die week een dag-excursie, met onze klas: naar Schiphol.Toen we voor de grote zijdeur van de bus stonden.....Keken we elkaar aan en zeiden: Chauffeur mag de (bus)radio op een andere radiozender?Ha, ha..... nee, we stapten (nog) niet in de bus en hielden zo de andere klasgenoten ook staande....De chauffeur zei: Oke we doen het zo; heen op V en terug op Radio Noordzee!We keken elkaar aan en waren het er mee eens, dus stapten we in...Toen we terug reden, hoorden wel elke uur De Treiterschijf: Shocking Blue - Rock in the SeaDe Radio Noordzee fans, zongen het luidkeels mee.....Bedankt voor het plaatsen!!😃Groet,HA
Geplaatst 15 uur geleden15 u. Auteur Mooi verhaal, Henk! Gek genoeg heb ik bij bepaalde platen ook een busreisherinnering. Zoals Baba O'Reilly van de Who, met lichte fading, op Radio Luxemburg. Op een avond in het najaar van 1971 met de school op weg van Zetten naar een toneelvoorstelling in Duitsland van "La Putain respectueuse" (Sartre) 😄. Die piano op de fading.... ik kan me dat nog zo ontzettend goed herinneren.
Geplaatst 13 uur geleden13 u. Populair bericht 18 uur geleden zei Hotel Amigo:Prachtig Ben!We hadden in die week een dag-excursie, met onze klas: naar Schiphol.Toen we voor de grote zijdeur van de bus stonden.....Keken we elkaar aan en zeiden: Chauffeur mag de (bus)radio op een andere radiozender?Ha, ha..... nee, we stapten (nog) niet in de bus en hielden zo de andere klasgenoten ook staande....De chauffeur zei: Oke we doen het zo; heen op V en terug op Radio Noordzee!We keken elkaar aan en waren het er mee eens, dus stapten we in...Toen we terug reden, hoorden wel elke uur De Treiterschijf: Shocking Blue - Rock in the SeaDe Radio Noordzee fans, zongen het luidkeels mee.....Bedankt voor het plaatsen!!😃Groet,HAMooi verhaal Henk! Mooi tijdsbeeld ook. Dat was echt de tijd van: je was voor Feijenoord of voor Ajax, en dus ook: je was voor Veronica of voor Noordzee.Ik woonde toen in Rotterdam en zat in Kralingen op school. In de kantine stond een grote buizenradio die tijdens pauzes altijd loeihard aan stond. Ik kan me niet herinneren dat er destijds iemand van m'n mede scholieren voor Hilversum 3 was, maar er was wel altijd een strijd of de grote buizenradio op Radio Veronica of op Radio Noordzee stond. Ik was wat dat betreft ook een beetje een buitenbeentje, want ik was voor Veronica èn voor Noordzee èn voor Caroline....Groet,Wim 11 uur geleden11 u. bewerkt door MediaPages
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.