August 20Aug 20 Popular Post Deze opname komt uit het archief van wijlen Rob Mesander. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Rob schreef alle opnamen helemaal uit. Ik heb op één van m'n oudere computers nog het programma ASK staan en de database van Rob. Als ik er aan toe kom zal ik die computer 's opstarten en de beschrijving opzoeken. Edited August 20Aug 20 by Ben
August 20Aug 20 Author Gevonden! Het lijkt erop dat de opname van mij afkomstig zou kunnen zijn: bron [bm]. Ik kan me daar niets van herinneren. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
August 20Aug 20 Ik wist niet dat Stevie Merike ook op BBC Radio One te horen is geweest. Ik kan me wel zijn tijd bij RNI goed herinneren. Hij maakte toen uitstekende programma's, soms samen met Alan West. Was een gouden koppel op RNI.
August 20Aug 20 Author Op de website van Jon Myer kun je lezen dat hij twee maanden op BBC Radio One te horen was Piet (net iets onder het midden van de pagina) : This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
August 20Aug 20 1 uur geleden zei Piet van der Vooren:oms samen met Alan West. Was een gouden koppel op RNI.Maar samen hadden ze, naar later bleek, ook een heel duistere kant met dingen die het daglicht niet kan verdragen. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Twee "stoute" mannen...Henk Kruize