Geplaatst 3 uur geleden3 u. Deze opname komt uit het archief van wijlen Rob Mesander. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Rob schreef alle opnamen helemaal uit. Ik heb op één van m'n oudere computers nog het programma ASK staan en de database van Rob. Als ik er aan toe kom zal ik die computer 's opstarten en de beschrijving opzoeken. 43 minuten geleden43 min. bewerkt door Ben
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Gevonden! Het lijkt erop dat de opname van mij afkomstig zou kunnen zijn: bron [bm]. Ik kan me daar niets van herinneren. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik wist niet dat Stevie Merike ook op BBC Radio One te horen is geweest. Ik kan me wel zijn tijd bij RNI goed herinneren. Hij maakte toen uitstekende programma's, soms samen met Alan West. Was een gouden koppel op RNI.
Geplaatst 41 minuten geleden41 min. Auteur Op de website van Jon Myer kun je lezen dat hij twee maanden op BBC Radio One te horen was Piet (net iets onder het midden van de pagina) : Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 minuten geleden2 min. 1 uur geleden zei Piet van der Vooren:oms samen met Alan West. Was een gouden koppel op RNI.Maar samen hadden ze, naar later bleek, ook een heel duistere kant met dingen die het daglicht niet kan verdragen. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Twee "stoute" mannen...Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.