Geplaatst 8 uur geleden8 u. Een promo van het gedrukt exemplaar en een promo van Veronica op 1. Welks nummers zijn hiervoor gebruikt? Wie kan mij daarmee helpen? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19770429-1900-2000-PromoGedruktExemplaar Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19770429-1900-2000-PromoVeronicaOp1
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Auteur Ik dacht bij het gedrukte exemplaar aan deze, maar weet het niet zeker: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 uur geleden4 u. 4 uur geleden zei Vincent: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19770429-1900-2000-PromoVeronicaOp1Deze? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 uur geleden4 u. 47 minuten geleden zei Vincent:Ik dacht bij het gedrukte exemplaar aan deze, maar weet het niet zeker:Die is het niet.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. De PromoGedruktExemplaar is David Bowie met A New Career In A New TownDe PromoVeronicaOp1 is Kraftwerk (👍Robin Westhof) met Metal On Metal {zeggen de zoekmachines) maar de geluidjes aan het begin en einde weet ik niet.
Geplaatst 38 minuten geleden38 min. Auteur 8 uur geleden zei Vincent: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren VOO-H3-19770429-1900-2000-PromoGedruktExemplaarDank je Henk. David Bowie - A New Career in a New Town zou volgens het grote tunes boek in hetzelfde jaar ook nog zijn gebruikt voor een ledenwerf spot. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 30 minuten geleden30 min. Auteur n34 minuten geleden zei Henk:De PromoVeronicaOp1 is Kraftwerk (👍Robin Westhof) met Metal On Metal {zeggen de zoekmachines) maar de geluidjes aan het Het lijkt inderdaad Krafwerk te zijn. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.